За перші місяці 2021 року до Мінветеранів надійшло понад 1200 звернень

У першому кварталі 2021-го року до міністерства у справах ветеранів надійшло 1013 звернень від громадян та 124 запити на публічну інформацію. Ще 120 звернень отримані через чат-боти міністерства на платформах Facebook, Telegram та Viber.

Найактуальнішими питаннями залишаються питання соціального захисту, пільг, психологічної реабілітації та cанаторно-курортного лікування, правової допомоги, забезпечення житлом.

Нагадуємо, що надіслати запит до Мінветеранів тепер можна через додаткові канали комунікації - чат-боти, які працюють 24/7. Швидко отримати необхідну інформацію та створити офіційний запит до міністерства у справах ветеранів України можна на базі:

Наразі 3655 осіб зафіксовані як постійні користувачі чат-ботів.

Правильно оформлені звернення реєструються офіційно як звернення громадян.

Також при Мінветеранів працює «гаряча» телефонна лінія - (044) 281-08-32 та приймаються звернення  на електронну пошту dpi@mva.gov.ua (відділ звернення громадян та доступу до публічної інформації).

Ще одним, новим каналом комунікації стала ветеранська телефонна лінія 1545 (далі 9), відкрита на платформі Урядового контактного центру. Оператори центру, які пройшли попереднє професійне навчання, надають фахові консультації ветеранам АТО/ООС , членам їх сімей та родинам загиблих.

Related Articles