На посаду виконавчого директора Українського ветеранського фонду претендують п’ятеро кандидатів
5 листопада завершився етап подачі та технічної перевірки документів від кандидатів на посаду виконавчого директора Українського ветеранського фонду. Наразі процес конкурсного відбору триває.
Загалом документи прийнято від п’яти кандидатів. Після вивчення документів конкурсна комісія повідомить про дату співбесіди, під час якої кандидати презентують свої стратегії розвитку Фонду конкурсній комісії, що складатиметься з представників Мінветеранів, громадськості, міжнародних та українських організацій. Також передбачена трансляція презентацій.
Нагадаємо, ініціатива створення Українського ветеранського фонду – державної бюджетної установи, яка забезпечуватиме підтримку ветеранів війни, членів їхніх сімей, родин загиблих, подальшу реабілітацію та реінтеграцію до мирного життя через відповідні проєкти – належить Міністерству у справах ветеранів України. Рішення про створення фонду було прийнято на засіданні Уряду 14 липня 2021 року.
Фонд займатиметься розробкою і впровадженням сучасних проєктів, спрямованих на підтримку ветеранів та їхніх родин. Він стане стартовим майданчиком для підтримки ветеранського бізнесу.
Український ветеранський фонд запрацює з 1 січня 2022 року.
«Створення Українського ветеранського фонду свідчить про докорінну зміну ветеранської політики з боку держави. Це – додаткова можливість для залучення додаткових фінансових ресурсів та міжнародної допомоги для реалізації проєктів, ініціатив, спрямованих на повернення ветеранів до активного мирного життя, поліпшення фізичного і психічного здоров’я, підвищення професійного й освітнього рівня ветеранів. А також ще один крок до підтримки ветеранського бізнесу», – зазначила Юлія Лапутіна.