портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Мінветеранів організувало професійне навчання для працівників Урядового контактного центру

опубліковано 16 квітня 2021 року 17:03

Міністерство у справах ветеранів України, в рамках створення спеціалізованого кол-центру  для захисників  України, провело професійне навчання працівників Урядової «гарячої» телефонної лінії, які надаватимуть оперативні та фахові консультації ветеранам АТО/ООС та членам їх сімей.

Наразі до Урядового кол-центру звертаються багато учасників бойових дій, які брали участь в захисті незалежності та територіальної цілісності України, осіб з інвалідністю внаслідок війни та представників ветеранських громадських організацій з питаннями, які часто потребують більш детального вивчення для надання розгорнутих відповідей.

Як зазначила міністерка у справах ветеранів Юлія Лапутіна, до навчання працівників Урядової «гарячої лінії» Мінветеранів залучило керівників та спеціалістів профільних самостійних структурних підрозділів міністерства. Вони консультували з профільних напрямів, навчали операторів оперативно та кваліфіковано опрацювати звернення, надавати допомогу та додаткові роз’яснення з питань соцзахисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної, правової підтримки.

«Наших захисників та членів їх сімей хвилюють питання соцзахисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної, питання житла та виділення земельних ділянок для ветеранів, отримання статусу УБД. Надання кваліфікованих відповідей на переважну більшість з них потребують додаткових спеціальних знань від операторів кол-центру. Тому Мінветеранів наразі залучило своїх спеціалістів до навчання працівників Урядового контакт-центру задля оперативного та якісного реагування на звернення громадян», - наголосила Юлія Лапутіна.

Нагадаємо, що Мінветеранів розпочало роботу над створенням спеціалізованого кол-центру. Новий сервіс буде створено для надання захисникам України оперативних і фахових консультацій з питань соцзахисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної, правової підтримки. Кол-центр працюватиме на платформі Урядової «гарячої лінії» і матиме єдиний телефонний номер для всіх регіонів України.

Довідково: 

Телефон прямої Урядової «гарячої лінії»  - 15-45.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux