Відкрито донабір на отримання 16 тисяч гривень від спільного проєкту Мінветеранів і Червоного Хреста України
З метою підтримки ветеранів війни, які отримали інвалідність І або ІІ групи внаслідок війни, додатково 2100 ветеранів зможуть отримати грошову допомогу. Для отримання коштів треба подати заяву через вебсайт eveteran.gov.ua
Нагадаємо, перші 10 тисяч заяв отримано у лютому, а у березні стартував другий етап проєкту Мінветеранів і Червоного Хреста України для оформлення грошової допомоги 15 тисячам заявників.
Важливо! Особам, які вже пройшли процес реєстрації на проект та отримали виплату/-ти, не потрібно реєструватися повторно.
Звертаємо увагу тих осіб, у яких виникали технічні або банківські помилки з поданням заяви під час реєстрації за І та ІІ етапами. Будь ласка, пересвідчіться, що помилки успішно усунені, перевірте свої дані та подайте заяву знову.
Якими могли бути типові помилки:
* не вдалося правильно підписати та надіслати заяву;
* допущено помилку в ПІП при формуванні електронного цифрового підпису;
* банківський рахунок, вказаний в заяві, не в гривневій валюті;
* закінчився термін банківської картки, вказаної в заяві;
* заявник не є власником міжнародного банківського рахунку IBAN, вказаного ним в заяві;
* міжнародний банківський рахунок IBAN введений в заяві з помилкою;
* банківська картка заблокована власником з різних причин;
* встановлений ліміт на банківську картку у сумі меншій за виплату у розмірі 4000 грн.
Також, якщо міжнародний номер банківського рахунку IBAN змінився, необхідно повторно подати нову заяву.
Хто може отримати допомогу?
Проєкт поширюється на повнолітніх громадян України, яким відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” надано статус особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи, та відомості про яких внесені до Єдиного державного реєстру ветеранів війни.
Особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи зможуть отримати грошову допомогу одноразово одним платежем на банківський рахунок заявника у розмірі 4 000 гривень на місяць. Виплати будуть здійснюватися протягом чотирьох місяців незалежно від отримання ними інших видів допомоги.
Як подати заяву в електронній формі на вебсайті eveteran.gov.ua?
Перед тим, як подавати заявку, пересвідчіться, що маєте електронний підпис.
1. Зайдіть на сторінку вебсайту eveteran.gov.ua
2. Щоб розпочати, перейдіть за посиланням "Надання підтримки особам з інвалідністю внаслідок війни".
3. Пройдіть електронну ідентифікацію та автентифікацію з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
4. Перевірте своє прізвище, ім'я, по-батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків та зазначте свій міжнародний номер банківського рахунку IBAN, номер телефону та адресу електронної пошти.
Перед тим, як надіслати заяву, повторно перевірте свої дані та надайте згоду на обробку та передачу даних про себе для отримання грошової допомоги від міжнародної організації.
Заяву буде надіслано до Мінветеранів, де буде верифіковано наявність статусу ветерана війни – особи з інвалідністю І або ІІ групи заявника в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни. Якщо особа відповідає цьому критерію, тоді знеособлені дані заявника в автоматичному режимі передаються до Червоного Хреста України для подальшої виплати грошової допомоги на вказаний у заяві банківський рахунок.
Звертаємо вашу увагу, що подача заявки на отримання грошової допомоги – безкоштовна та заповнюється отримувачем самостійно. Не передавайте свої особисті дані третім особам!
Детальну інструкцію про те, як подати заявку, дивіться у відео