Мінветеранів та «Повернись живим» презентували бренд «Створено Захисниками»

У четвер, 22 липня, під час форуму «Ветерани. Бізнес. Нові можливості» відбулася презентація спільного проєкту Міністерства у справах ветеранів України та фонду «Повернись живим» – «Створено Захисниками».

Цей проєкт має на меті просувати ветеранський бізнес, зробити його видимим та впізнаваним.

Назва бренду символізує всіх підприємців-захисників України, а також бізнес, який вони створюють. Гасло проєкту – «Довіра та відповідальність».

«Коли відвідуєш населені пункти, зокрема поблизу лінії розмежування, можна побачити багато ветеранських ініціатив, які дійсно вражають,– зазначила під час презентації бренду Міністр у справах ветеранів Юлія Лапутіна.  – Наші захисники створюють унікальні речі: равликова ферма, крафтові сири, ковальська продукція, тощо. Але про це знає невелика кількість людей. Насправді вже багато ветеранів започаткували власну справу, працевлаштовують побратимів і є менторами. Тому ми вирішили на рівні держави та у співпраці з фондом «Повернись живим» зробити наших ветеранів-бізнесменів відомими, додати їм спроможності».

Над розробкою символіки бренду «Створено Захисниками» працювали фахівці digital агенції Moko. Хрест, зображений на логотипі, є символом українського війська. Зазначимо, що він використаний у емблемі українського війська, а також саме форму хреста мають головні нагороди різних історичних періодів. Стилізований щит підкреслює, що проєкт належить українським захисникам.

За задумом авторів, один з елементів емблеми символізує Пульс захисника – активної людини, яка створює щось у своєму житті та суспільстві.

Для реєстрації знаку Мінветеранів вже подало заявку до Укрпатенту. Найближчим часом на офіційному вебсайті Мінветеранів буде створено розділ, у якому розміщуватимуться оголошення про можливість використання торговельної марки поряд із основним логотипом товару або послуги, які виробляються та надаються ветеранськими підприємствами.

«Сьогодні ми говоримо про довіру та відповідальність, це є гаслом бренду «Створено Захисниками». Це – наратив реалізації ветеранської політики, – наголосила Юлія Лапутіна. – Цей проєкт – приклад того, як розвивається стратегічна комунікація з представниками громадянського суспільства, владою та бізнесом. Ми вважаємо, що для того, щоб зберегти національну безпеку України, необхідно розвивати довіру на горизонтальному рівні».

Нагадаємо, 22 липня, під час форуму «Ветерани. Бізнес. Нові можливості» Міністерство у справах ветеранів України, ГО «Повернись живим», Торгово-промислова палата України та ГО «Асоціація підприємців-ветеранів АТО» підписали чотиристоронній Меморандум про співпрацю.

Інші статті