Мінветеранів шукає у свою команду заступника начальника Відділу адміністративно-господарського забезпечення та закупівель

Мінветеранів шукає у свою команду

заступника начальника Відділу адміністративно-господарського забезпечення та закупівель (класифікаційний код посади 10-V-1.2)

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • оплачувану щорічну основну відпустку (30 календарних днів);
  • грошову допомогу до відпустки у розмірі, визначеному законодавством;
  • професійний розвиток та навчання;
  • зручне місце розташування офісу;
  • комфортні умови роботи.

 

Завдання, які виконує заступник начальника Відділу адміністративно-господарського забезпечення та закупівель:

  • здійснює поточну організацію роботи Відділу щодо матеріально-технічного забезпечення та організацію  закупівель  Мінветеранів;
  • організовує та створює умови для належної організації матеріально-технічного забезпечення та  транспортного обслуговування, несе повну матеріальну відповідальність за збереження матеріально-технічної бази автомобільного транспорту Мінветеранів;
  • організовує складання річного плану закупівель, надання пропозиції щодо змін до нього, у разі потреби, на підставі пропозицій самостійних структурних підрозділів Мінветеранів;
  • організовує проведення процедур відкритих торгів, торгів з обмеженою участю, переговорних процедур, спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель;
  • здійснює заходи щодо складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань транспортного обслуговування та забезпечення Мінветеранів, а також документації з питань публічних закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”.
  • організовує складання та оприлюднення в електронній системі закупівель звітів про договори про закупівлю, укладені без застосування електронної системи закупівель, та бере участь у складанні та оприлюдненні іншої інформації про закупівлі визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”
  • за дорученням керівництва представляє інтереси Мінветеранів з питань, пов’язаних із закупівлями, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг, надає в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення.
  • організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінветеранів, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у Відділі.
  • забезпечує взаємодію з органами, які здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері публічних закупівель та інших контролюючих органів в межах компетенції.

 

Ви нам підходите, якщо володієте такими компетенціями:

  • здатність працювати в декількох проектах одночасно;
  • орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
  • вміння працювати в команді;
  • уважність до деталей;
  • стресостійкість.

Обов’язкові вимоги:

  • громадянство України;

·                   вища юридична або економічна освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;

·                   досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;

  • вільне володіння державною мовою;
  • наявність досвіду на посадах у сфері бухгалтерського обліку та закупівель  буде перевагою.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад –36235 грн.;
  • надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України «Про державну службу».

Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове на період до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану або до дня виходу з військової служби основного працівника.

Ми чекаємо на резюме кандидатів до 15 год. 00 хв. 20 серпня 2025 року на електронну адресу: career@mva.gov.ua.

За детальною інформацією звертайтесь до Відділу добору та розвитку персоналу Управління з питань персоналу за номером телефону (063) 227-12-15