Мінветеранів шукає у свою команду
заступника начальника Відділу адміністративно-господарського забезпечення та закупівель (класифікаційний код посади 10-V-1.2)
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування;
- оплачувану щорічну основну відпустку (30 календарних днів);
- грошову допомогу до відпустки у розмірі, визначеному законодавством;
- професійний розвиток та навчання;
- зручне місце розташування офісу;
- комфортні умови роботи.
Завдання, які виконує заступник начальника Відділу адміністративно-господарського забезпечення та закупівель:
- здійснює поточну організацію роботи Відділу щодо матеріально-технічного забезпечення та організацію закупівель Мінветеранів;
- організовує та створює умови для належної організації матеріально-технічного забезпечення та транспортного обслуговування, несе повну матеріальну відповідальність за збереження матеріально-технічної бази автомобільного транспорту Мінветеранів;
- організовує складання річного плану закупівель, надання пропозиції щодо змін до нього, у разі потреби, на підставі пропозицій самостійних структурних підрозділів Мінветеранів;
- організовує проведення процедур відкритих торгів, торгів з обмеженою участю, переговорних процедур, спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель;
- здійснює заходи щодо складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань транспортного обслуговування та забезпечення Мінветеранів, а також документації з питань публічних закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”.
- організовує складання та оприлюднення в електронній системі закупівель звітів про договори про закупівлю, укладені без застосування електронної системи закупівель, та бере участь у складанні та оприлюдненні іншої інформації про закупівлі визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”
- за дорученням керівництва представляє інтереси Мінветеранів з питань, пов’язаних із закупівлями, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг, надає в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення.
- організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінветеранів, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у Відділі.
- забезпечує взаємодію з органами, які здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері публічних закупівель та інших контролюючих органів в межах компетенції.
Ви нам підходите, якщо володієте такими компетенціями:
- здатність працювати в декількох проектах одночасно;
- орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
- вміння працювати в команді;
- уважність до деталей;
- стресостійкість.
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України;
· вища юридична або економічна освіта за освітнім ступенем не нижче магістра; · досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років; |
- вільне володіння державною мовою;
- наявність досвіду на посадах у сфері бухгалтерського обліку та закупівель буде перевагою.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад –36235 грн.;
- надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України «Про державну службу».
Умови відбору та призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове на період до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану або до дня виходу з військової служби основного працівника.
Ми чекаємо на резюме кандидатів до 15 год. 00 хв. 20 серпня 2025 року на електронну адресу: career@mva.gov.ua.
За детальною інформацією звертайтесь до Відділу добору та розвитку персоналу Управління з питань персоналу за номером телефону (063) 227-12-15