Мінветеранів шукає у свою команду головного спеціаліста з питань координації внутрішнього контролю (строково, на період перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)
(класифікаційний код посади 9-VIII-1.2)
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
- організація та координація внутрішнього контролю у структурних підрозділах Мінветеранів, установах та організаціях, що належать до сфери його управління, а саме: функціонування внутрішнього середовища, здійснення управління ризиками, вжиття заходів контролю, налагодження комунікації та обміну інформацією та здійснення моніторингу.
- забезпечення формування та підтримки в актуальному стані Реєстру ризиків, Плану управління ризиками, Узагальненого плану реалізації заходів контролю та моніторингу впровадження їх результатів в Мінветеранів.
- здійснення інформування керівництва Мінветеранів про ризики, що виникають під час виконання завдань і функцій з метою своєчасного вжиття заходів реагування та посилення внутрішнього контролю.
- забезпечення узагальнення та здійснення моніторингу результатів діяльності з внутрішнього контролю самостійними структурними підрозділами Мінветеранів, підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери його управління.
- підготовка Звіту про стан організації та здійснення внутрішнього контролю у розрізі елементів внутрішнього контролю та своєчасне його подання Міністру та Мінфіну.
- розроблення внутрішніх документів з питань внутрішнього контролю, підтримання їх в актуальному стані. Участь у розробці та розгляді проєктів нормативно-правових актів, підготовлених структурними підрозділами Мінветеранів, органами державної влади та, у разі необхідності, підготовка пропозиції та зауважень до них.
- забезпечення здійснення аналізу стану і тенденції розвитку внутрішнього контролю та прийняття відповідних рішень щодо усунення недоліків і закріплення позитивних тенденцій у роботі Мінветеранів.
- впровадження правил і заходів, які забезпечують функціонування, взаємозв’язок та підтримку всіх елементів внутрішнього контролю і спрямовані на досягнення визначеної мети (місії), стратегічних та інших цілей, завдань, планів і вимог щодо діяльності.
Ви нам підходите, якщо:
- здатні до чіткого бачення результату діяльності;
- вмієте запобігати та ефективно долати перешкоди;
- маєте досвід підготовки аналітичних та нормативних документів, звітів;
- вмієте фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;
- маєте такі особистісні компетенції як стресостійкість, відповідальність, самоорганізація та самостійність в роботі;
- володієте знаннями бюджетного законодавства, Конституції України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції».
Обов’язкові вимоги:
- громадянство України;
- вища освіта, за освітнім ступенем не нижче бакалавра або молодшого бакалавра (перевагою буде наявність освіти за напрямом підготовки економіка, фінанси, бухгалтерський облік (аудит), право);
- досвід роботи у сфері внутрішнього аудиту або в органах державного фінансового контролю;
- вільне володіння державною мовою.
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування;
- оплачувана щорічна основна відпустку (30 календарних днів);
- грошова допомога до відпустки, у розмірі визначеному законодавством;
- професійний розвиток та навчання;
- можливість кар'єрного росту;
- зручне місце розташування офісу;
- комфортні умови роботи.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 22 451 грн.;
- надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України «Про державну службу».
Умови відбору та призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове на період перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку або до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме кандидатів до 08 жовтня 2025 року на електронну адресу: career@mva.gov.ua.